High school Musical!

Insåg när jag låg och kollade runt att High school musical ska ut på turne och kommer till Sundsvall den 24 januari!! Bestämde mej direkt för att det ska ja gå på!! Frågade Thomas om han ville gå med mej och vi skaffar barnvakt. Svaret vart NEJ. Haha.

Smsade då L och frågade och det lät inte helt stängt;) SÅ vi får se. Berättade det för Thomas och då vart han SUR haha riktigt sur på mej. Frågade varför. hans svar vart då Du förstörde just din julklapp!!

Haha så tydligen hade han tänkt fråga Linda om hon ville gå med mej och sedan ge mej en biljett i Julklapp hahah Men han vet att jag kommer se till så jag går nu när ja insåg att det finns. Om jag så ska gå själv för gå ska ja göra!!

Nej jag är inte svag för High school musical....


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men gumman då!

Man ska inte sabba sina julklappar ju ;)

2009-11-14 @ 22:06:50
URL: http://jagochminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback