Hittat ny energi!

Ja jag är inne i perjod då jag har ny energi, frågan är hur länge det får hålla i sig men så länge det är såhär så tänker jag NJUTA!!

Tänkte gå och lägga mej men insåg då att det kommit nya uppgifter i svenskan så jag tog tag i dom! gjort 1 av 3. Ska bege mej in på andra nu=) Julmusiken strömmar från datorn och jag är lycklig!!

Nu ska ja hämta ett äpple till och lite mera julmust så blir det plugga av bara den sedan! Sova kan ja göra inatt! ;)

Lycklig är jag idag!! Energi har jag. Hoppas detta kan vara någon dag iallafall!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas lyckan sitter i nudå =)!



Det blidde en crescent classic för oss. Kostade lagom och va bra o smidig =)

2009-11-23 @ 11:11:32
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback