Hoppas hon somnar tidigt.

Ja när ja hade hämtat thea från dagis och vi hade ätit frukost som hon kallar det så blev det sängen för oss. Mitt huvud höll på att sprängas och hade ingen koll på mig själv. Så vi slog på musse och la oss och mös. Märkte hur hon var nära att somna så skickade till T. Så vi sov en timme och sedan var min huvudvärk borta. Får se om hon vill somna nu, tror det är för tidigt att natta henne redan nu. Men thomas sa att de inte var det. Så vi får se vem som har rätt;)

Sitter o funderar på vad som händer ikväll, måste ta tag i kassarna snart. Går inte att skjuta upp det. Kanske ska be gubben gå o köpa chips eller något och ha framför mej och när jag har vikt klart allt får ja äta dom haha. Undra omdom blir uppätna då;)

Skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback