Ibland är dom underbara!

Ja jag fick nästan beröm nu ikväll för mina matlagningsfrakgångar! Var skönt att höra då han dissade mej första gången ja lagade mat åt honom!. Tog tid innan jag lagade mat efter det och nu lagar jag nästan all mat hemma! Känns som en sån frihet att inte behöva vänta in han hela tiden utan jag klarar det själv!! Sedan finns de vissa maträtter han inte klarar.

Börjar vänja mej vid theas rum. Ser lite konstigt ut fortfarande. Men ja man vänjer sej nog, får ja till det sista lilla så kommer de fixa sig galant!


Varning L:

Ja nu vart ja utdömd då ja berättade att ja ska slå in tomma kartonger och he under julgranen tills paketen som ska ligga där kommer. Haha man kan inte ha en julgran utan paket enligt mej! Och då ja inte hinner handla allt nu som tänkt så kommer ja slå in lite tomma kartonger att lägga under sålänge haha. Är ja helt dum som gör så? Trodde det var fler än jag haha. Såklart tar ja bort dom när dom riktiga julklapparna kommer dit!


Kommentarer
Postat av: Elin

Det brukade jag oxå göra =)Fast när jag bodde hemma och hade en sån där liten gran på rummet =) Slog in sudd bla och la under granen =)det är som du säger granen är som finst när paketen ligger där =)

2009-11-20 @ 12:25:21
URL: http://lillemanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback