Ibland inser man saker

Ja ibland inser man saker. Och nyss idag insåg jag hur glad jag är för att man har den familj/släkt och vänner man har! Finns alltid någon vid ens sida. Någon med en hjälpande hand eller lyssnande öra!

Jag längtar så tills jag kan få må bra igen och kunna finnas där fullt ut för alla andra! men just nu måste jag vara självisk ibland. Annars går inte min vardag runt.

Inser att man måste visa hur mycket man uppskattar allt lite oftare! För det är mer än vad man visar.

Ikväll när skruttan har somnat har thomas beställt en myskväll! Inte ofta han gör det. Får se om det bli skinkmackor, sill och julmust! Eller bara frukt haha=) vi får se=)

Nej nu ska ja ta med mig min skrutt och he igång julmusiken klä klart granen så vi får dit paketen och sedan måste vi lägga undan alla buskläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback