Lördagen den 7 November

Oj redan den 7. vart tar månaden vägen? Jag tyckte nyss jag skrev 1 november. Men tiden går fort och tur är det.

Kändes som vi hade massa planer för denna helg, men nu kommer vi inte ihåg några alls. Ganska skönt men ovant.

Maträtterna vi ska äta är bestämda iallafall=) Så nu ska ja snart plocka fram allt ur frysen så det hinner tina! Ska försöka mej på fiskbullar till lunch idag=/ Frågan är bara hur det går.

Idag har jag skrivit ett brev jag är jätte nöjd med. eller ja jag tror det skrev det som kom ut och sedan tröck jag på sänd inte läst igenom det. Då skulle ja nog ta bort massa och ångra mej sedan!

Hmm ja jag vet inte vad jag ska skriva så tänker inte skriva nå mer, ska ta oss ur sängen och fixa frukost även fast thea säger att hon inte är hungrig, jag är nämligen hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback