Lycklig!

Är så lycklig, vet inte om det är julstämningen som får mej att må såhär bra eller om det bara är en känsla i mig.

Jag har börjat släppa många av mina måsten, krav och allt. Fokuset ligger nu på Familjen min.

Nu lyser ljusen i dom flesta rummen! Städningen är snart klar! Känner bara ett lugn i mig. Har lite mer jul som ska upp men det får komma när vi orkar och har lust. Den viktiga delen är färdig. vardagsrummet och köket. Får se om thomas orkar få upp kyrkan i hallen. Den är så mmysig!

Borde inte känna som jag gör i kroppen just nu, bara 3 dagar tills ul har varit. Men Lugnet finns här och lyckan, kärleken till familjen ja allt. Men tror inte att jag har förstått hur nära det är. Men vi får se jag njuter av alla minuter som jag får må såhär och känna såhär!

Nej nu ska thea duscha innan hon ska sova. När thomas nattar henne så ska jag lägga in bilderna på bloggen sedan igår och idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback