Måndagen den 9 November

Ja tiden springer fortfarande iväg, 25+4 idag. Snart v 26+0! Hjälp hur ska ja hinna.

Jag har kommit till ett stadie så jag i 2 dagar har tyckt det ska bli jätte roligt att hämta vagnen och bara längtar! Hoppas det håller i sig bara! Har hittat perfekta platsen att ha den också fast det blir inte undangömt. Har inte plats att gömma den, jo i förådet om ja vill men det vågar ja inte med en ny vagn. Så den 25 har jag lite ärenden ja ska försöka mej på att uträtta i stan och då ska ja även betala de sista på vagnen så thomas bara kan åka förbi och hämta den!

skönt idag på dagis så bekräftade ena att om inte A hinner skriva papper ska ja be dom som är där göra det. Just då vi måste få iväg det idag. Så vi får se om dom har ett papper till mig i eftermiddag.

Nu funderar jag på att gå och micra en sån macka som ja hittade i frysen igår. Vi håller nämligen på att tömma kyl/frys just så vi får plats att kunna frosta av den. Den ska vara självavfrostande men efter 6 månader är det dags att frosta ur den endå! Kändes lite udda. Men men om ja äter flitigt så är den nog snart tom så då kan vi frosta ur den innan vi handlar. Hoppas bara de blir mera minusgrader snart så vi kan ställa de sista på balkongen=/ Vill ju inte slänga de som inte hinns ätas upp den dagen då ja frostar=/

Just ja imorse fick ja bädda om sängen. Kändes roligt=/ Blir så när vi inte kommer ihåg att byta blöja på nätterna just nu. Hon får för mycket välling som kommer ut. FAst vi har börjat satt stopp och med lite extra gråt går det!

Nej frukost var det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback