Måndagen lider mot sitt slut.

Ja måndagen lider sakta mot sitt slut. Haft en helt underbar dag! Fika en trappa upp. sedan fick ja o thea besök och sedan en myskväll hemma=) Duschade thea utan skrik och panik och ja det var en härlig eftermiddag=)

Ligger just nu och kollar på Ullared på tv och sitter med Samhällen. Vart förvånad över hur lätt den var denna gång om man jämför med förra månader. Väntar bara på bakslaget. att han ska komma med något mera.

Har bestämt mej att detta ska bli klart imorgon, Eller ja jag ska ha hittat alla ord då och skrivit dom på mitt sätt. Ska även se till så jag verkligen förstår innebörden i det.

Imorgon ska jag även tvätta igen=) Tyckte det var ganska kul sist;) Undra om ja kommer tycka samma sak nu haha. Har inte nå mycket tvätt men tvättar vi inte nu kommer ja ångra mej.

Imorgon eftermidda ska vi ut på olika äventyr i denna familjen=) Roligt ska de bli=) Hoppas bara min kropp klarar det.

Nu håller jag tummarna att våra tvättstugor äntligen är helt lagade och fixade! Då skulle det vara toppen för då kan man äntligen börja få lite tider igen!!

Nu är de drygt en vecka kvar till UL bara. Och inte ens 20 dagar kvar av Thomas praktik. Måste ta beslutet om hur det ska fortsätta! Börjar bli dags att göra det nu.

Nej nu ska ja skriva klart mina listor med gubben och sedan köra lite mer Samhälle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback