Mitt på dagen

Japp nu är det redan mitt på dagen, det jag gjort denna morgon är att SOVA. Var vaken ett tag imorse men mitt huvud och kropp vill inte=/ Så ja somnade och sov 2 timmar. Skönt tycker jag!

Nu är thomas ute på ärende=/ Han är inte pigg för det men vi har inget val om han ska få pengar, fick ett till papper idag och på 2 ställen har de blivit fel. Dethär felet kan ja hålla med om men inte det förra. Men vi ska se vad dom säger. Hon ja pratade med idag sa att detta skulle kunna lösas nästa vecka, jag skulle återkomma på freda. Men vi får se, Är inställd på den 2dra.

Måste komma ihåg Musse filmen som är ikväll åt skruttan! Tror hon kan tycka den är riktigt bra.

Börjar ge upp mitt hopp om skolan. Mår inte bra... Men ja vad gör man. JAG VILL ÅKA!!!

Nej nu ska jag fortsätta läsa lite bok och vänta på min Älskling

Kommentarer
Postat av: E&V

Hej! Söt blogg! Kolla in våran och släng in en kommentar! puss

2009-11-18 @ 18:54:36
URL: http://vendelaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback