Oj måste nog plugga lite mera

Japp måste plugga mera. Har en vecka på mej nu sen vill jag vara klar med allt. Men de ska ja klara=) Är inte mycket kvar bara jag som varit lite seg pga massa.

Imorgon ska vi till sulå. Till SNÖN!! ska se till att ha med mej riktigt varma kläder. Så vi kan vara ute mycket;) Thea ska få njuta av snön hahaha. Hoppas inte vägen är aldeles för hal=/ då blir ja åkrädd haha=) Ska lyckas fästa stolen i elins bil på något sätt. Hur ska ja klara det?!?!?! Ja de visar sej hoppas elin har mera muskler än mej;) men har hon inte det tycker ja synd om henne för då måste de vara illa hahah=) för jag har ju inga;)

Väntar fortfarande på svar på ett sms. Inte ens fel att 2 träter. Men det du sa sårar mej mera än du tror. Man säger inte ens dom orden du skulle börja säga där. Inte till någon i det tillståndet jag var! du borde känna mej bättre!

Får se om ja måste ringa och boka om lite på månda. Men de ser vi då helgen är lång.

Hjälp vad jag har gjort lite men endå mycket idag. gjort mer saker än ja brukar men endå lite. Men är stolt 2 garderober är klara och den tredje ska ja ta nu! Får se hur mycket ja orkar städa imorgon innan vi åker. lär ha full sjå att packa vinterkläder haha=)

Nu kommer ja ta bort theas jacka så nu åker vinterjackan fram och fleccen åker ner i lådan=) Känns som det är dags nu *bara för det är de 5 plus o solsken imorgon, och då åker den fram igen;)*

Nu förklarade thomas stolen och har jag elins muskler så kan ja resten på stolen;)

Nej nu ska ja fixa de sista här hemma.

Tog magbilder idag. Hjälp vad det hänt mycket på 6 veckor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback