Onsda kväll

Ja nu är åter kvällen här. Har inte gjort något alls ida förutom sovit=/ Tur man har snäll gubbe som låter mej sova! Hade inte klarat dessa dagar med febern annars. Börjar bli riktigt les, vill bara bli frisk!! Vill få tillbaka orken.

Just nu försöker thomas få thea att somna, får se hur det går då hon slumrade förut.

Funderar på vad vi har att äta hemma=/ Är så sugen på något men får inte i mej något. Är glad för mina 6 köttbullar och lite spagetti förut. Lunchen gick inte alls men tog någon sked. Måste äta något, om inte för min skulle så för bus i magen.

Imorgon är det ny vecka igen. Förstår inte vart veckorna tar vägen.

Sitter fortfarande och deppar över att jag inte får åka upp till skolan. Mitt mål var att inte missa en enda träff och nu kommer ja missa en=/ Vill inte alls. Men vad ska ja göra=/ Även om jag åker kommer ja inte orka, om man kollar på hur mycket ja sover nu.

Alla räkningar är nu fixade och inlagda så dom dras när första pengarna kommer, får ta resten när andra pengarna kommer. Men det gör inget!

Nu ska ja gå till kylen, tror jag kan ha någon fil kvar

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

behöver inte oroa dig över bus, det finns gott om resurser. Snarare dig själv som det kan bli stor brist fort hos! Hoppas du får i dig nått snart!



Kramar från oss här uppe.

2009-11-18 @ 23:08:37
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback