Onsdagen den 18 November!

Ja redan onsdag.

Jag vägrar ge upp hoppet om skolan men tror ja måste inse sanningen=/Att det ingen blir=/ Men vill ju UPP!!! Trivs på närträffarna. Känns som man missar så mycket på att inte åka upp också *inte för ja vet om det verkligen är så*

Nu ringde precis telefonen! HURRA Äntligen fick jag tiden. På onsda ska ja iväg första gången. Tycker inte om att ja har timrå just nu pga resorna. Men jag ska hinna tillbaka hit tills ja ska hämta skruttan på dagis precis. Är värt det bara jag får någon att prata med!

Theas feber ligger på samma, thomas feber är påväg ner och jag är överlycklig då min feber "bara" ligger på 38.8 utan alvedon. Verkar inte få ner den med alvedon heller. Men den ligger inte där den låg igår för då var den läskigt hög.

Idag ska vi bara ligga i sängen och MYSA hoppas jag... Skruttan ser Musse nu.

Något "roligt" som hände imorse var att thea vaknade och hade småpanik så ja försöker lugna henne, säger då ska vi be pappa slå på tvn. då blir thomas skitsur suckar och säger att denhär tiden ska man sova typ. Kan tilllägga att klockan var 7.30;) Blir så när han sitter vaken på nättern!

Nu ska ja mysa med skruttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback