räkningar betalda

Ja nu är alla räkningar för denna månad betald. Skönt, det som är skönast är att det finns pengar kvar. Dock inte så mycket jag hade trott att det skulle vara. Men vi kommer klara oss fin fint!

Bestämde mej efter hur ja mådde igår och idag att det blir ingen adventskalender åt thea=/ Jätte ledsen för det. Ville verkligen göra en men nu går det verkligen inte. Min kropp skriker och jag har inte köpt ett enda paket! Men nästa år ska ja inte vara gravid så då ska hon få en! Men chokladisar är köpta=)

Verkar som många julpyntar nu men här hemma blir de tydligen inte nå sånt innan helgen, Måste ta fram tomtarna till blommorna ja köpte igår bara. Annars kommer dom hinna dö innan lördagen. och ska försöka hålla dessa levande hela månaden ut.

Insåg att jag inte köpt någon julklapp till theas kusin än. Och den måste vara klar på freda. Så imorgon måste ja försöka fixa en, Men har så svårt att hitta något till henne i rätt prisklass. Har ju en fundering på vad jag tror skulle vara en bra julklapp men frågan är om alla andra tycker det. Men men vi får se vad ja hittar på. På freda ska den ligga inslagen och klar iallafall

Nej nu ska ja ta och fixa lite mera här hemma. Funderar på att göra nå roligt med thea men vet inte riktigt vad. Kanske slå in kartonger?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback