Söndag, 1 november

Oj hjälp kollade på kalenderna för att få till dagens datum rätt. Insåg så att det är den 1 november idag. REDAN?!? Vart tar tiden vägen är min fråga. Den frågan jag ofta ställer mej.

Ja idag var det som sagt en massa planer på mitt schema. Frågan är bara hur många av dom jag kan genomföra då min rygg redan skriker.. Men får ta det i ett LUGNT tempo och i den takten jag klarar. trotts att ajg egentligen borde ligga helt still i sängen idag.

Verkar som Simone kommer upp och håller mej sällskap. Andreas ska följa med ut till svärmor med thomas och hjälpa dom lite med att få ner grejerna! Längtar så grymt.

Vi fick ju med oss massa grejer från svärmor igår, och det jag fastnade mest för är Filten! Finns ingen mysigare filt!! Alltid gillat den när vi är hos henne.

Nej nu ska ja ta o klä på mej, klä på thea och sedan blir det till att fixa fram frukost=) Har MASSOR vi ska hinna med innan klockan 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback