Söndagen den 8 november

Ja tyvärr är det söndag idag. Redan. Gubben har lovat att han inte ska planera in något på vardagarna denna vecka utan komma hem från jobbet direkt. *vilket han oftast brukar endå*

Vilken känsla det var imorse! Jag vaknade kl 9 av att thea smeker mej på kinden och säger att jag ska vakna. Kan det bli bättre? Hon är så underbar! ljuset i mitt liv.

Har bestämt att det sista ska ner i förådet idag. Sedan är de klart! Vilken skillnad det vart i vardagsrummet utan all tvätt;) Nu ska de vikas filtar o såna grejer=) Ska upp med sista tavlan ovanför soffan också.

Ska sätta mej och testa göra en förstoringsframkallning. Är så nöjd med vissa av bilderna som jag tog på thea nu till julkorten, Så har hittat en vägg där ja skulle vilja ha 4 st. Men vi får se vad dom ja framkallar från säger om kvaliten!

Varför känns det så otroligt långt till februari? Det är ju inte långt om man kollar i kalender, för där är det 101 dagar kvar + om jag går över.
För november är fullbokad hela månaden känns det som, har skola om 1,5 vecka. massa läkarbesök, skolgrejer som ska göras.
December kommer nog gå ännu fortare för det gör den alltid! Skola, läkarbesök, julklappar som ska fixas och allt annat!
Januari ska vi inte prata om. Ska iväg i början på jan och köpa sista kläderna och nappar, filtar o sånt. När jag storhandlar den 25 ska ja köpa lite blöjor o såna grejer och den 30 Januari är det planerat att vi ska iväg och köpa sista stora grejerna till bus! Frågan är bara om thomas har rätt att vi inte borde vänta så länge. Sedan har vi det viktigaste jag ska göra i januari. Baka och laga massa mat så vi har i frysen!
Februari har ja inga planer mer än skola den 22-23. Så vi får se vad den bjuder på.!

101 dagar kvar och det känns som en evighet.. är det mitt huve som spökar med mej?

Nej nu blir de frukost för nu sa thea till=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback