Sur på skolan. HOPPAS det inte är såhär

Ja jag har ju inte varit på skolan men L går ju där uppe också så har fått riktigt bra upptaderingar av henne om vad som hänt och blivit sagt. Och nu är jag sur.

det verkar som det ska ändras en del saker, rätta mig L om jag har fel.

* Religionen som vi skulle ha till 4 juni på oss med har han nu ändrat till 14 APRIL!! 2 månader innan med samma mängd jobb.

* förut har vi fått religionen och samhällen i en klump och det ska vara klart tills vi ska upp. NU ska vi tydligen få det "vekovis" vilket betyder att vi inte kan lägga upp studierna på samma sätt

* På alla papper står det att vi har 3 veckors jullov mellan 21 dec - 11 jan. Vilket betyder att dom veckorna ska vi inte behöva göra ett skit. Vilket jag fått bekräftat av min linje handledare.

* Nu har religion, samhälle och naturen räknat på att vi har 8 veckor till nästa träff och gett  oss uppgifter för 8 veckor, det roliga är att vi har bara 5 veckor av dom som vi ska behöva jobba på.

*okej om vi hade varit studiemelsberättigad dom 3 veckorna men det står överallt att det är LOV då.

har nu mailat till ena läraren och ska maila dom andra såfort jag ser deras upplägg med vad som ska göras och hur stort det blir.

ÄR INTE GLAD JUST NU!!! jag hade sett fram emot det jullovet så grymt mycket då ja kommer vara ganska så höggravid och behöver den tiden att ladda upp för att sedan klara våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback