Svaret på Fridas fråga=)

Ja jag fick ihop 3 frågor. 1 från Frida och 2 från anonyma som jag inte ens förstår vitsen med, och då  jag troligen vet vilka dom är så kommer jag inte svara på deras frågor.

frågna ja fick av Frida var:

Hur,var och när träffade du och Thomas? :)

Hmm ja jag träffade Thomas skolavslutningen 06 på mc donals parkeringen i stan. Han var chaufför åt  en kompis som jag skulle träffa och säga hejdå till. Jag skulle  nämligen åka ner till Skåne och jobba som Au Pair i 1 år.  Vid det tillfället hade han tjej och jag var med mitt ex den helgen då vi fortfarande hade bra kontakt.

Träffades även en dag till 1 eller 2 dagar senare, då när jag skulle åka vet ja att alla fick en kram utom han för han hade ju tjej;)

drygt 2 veckor senare så får jag ett mail på Lunarstorm och vi byter nummer, går inte lång tid innan han ringer upp mej och vi sitter fast vid telefonen. Vi pratade massor den sommaren!

Min farfar dör i juli så i augusti skulle ja upp till begravningen, har då bestämt mej *och det inte pga thomas utan hur jag trivdes där nere* för att inte återvända tillbaka. Träffar thomas ganska fort efter att jag kommit hem och den känslan ja fick i kroppen i juni när jag såg honom var kvar i kroppen!

Sedan gick allt fort. Pga många grejer så bor jag nästan hos honom från den 1 september. Men vi flyttade inte ihop helt förens 13 oktober

Så bra precis 13 månader efter att jag kommit hem så gifter vi oss och nu 2 år efter bröllopet är vi fortfarande lycklig!

Tror inte alltid det är negativt att det går fort, men det gick riktigt fort i början för oss! Går det nog än idag om man frågar min Far;)

Hoppas du orkade läsa svaret, kändes enklast att göra det långt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj !

Förlåt ! Jag hade missat det här inlägget !!!!

Tack för ditt svar :)

vilken fin historia ! :)



Kram!

2009-11-24 @ 05:51:53
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback