Tidig kväll

Ja jag har börjat blivit trött på kvällarna nu! Så nu blir det sängen redan. Blir till att se på efterlyst innan jag kan somna. kan bara somna i pauser haha. jag är knäpp;)

Har nu sänkt mina krav hemma. Dom enda kraven jag har nu är dom viktiga sakerna man ha gjort. Som disk, plockning ja såna grejer. Allt annat jag orkar göra är en bonus. Som sovrummet idag är en super stor bonus! thomas och thea var jätte duktiga där inne.

Vi skulle vika tvätten nu ikväll, men bestämde oss för att jag ska förska orka fixa gardereoberna imorgon så dom är fina från start och att vi imorgon kväll viker upp all tvätt. tror det blir bättre för annars viker vi den i onödan.!

Imorgon ska ja iväg=/ Vill inte men måste. men frågan är om ja kommer tro på det hon säger... Risken är inte stor. Men ja kan iallafall få veta om den är påverkad... för då blir inte mina kommande månader roliga.

Nej nu blir det sovrummet och sova. Har börjat sitta i vardagsrummet nu för tiden. Sitter bakåtlutad i fotöljen med fotpall. somnade tom här förut idag.

Skriver imorgon Sov gott=)

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

:O ska du till L???

2009-11-04 @ 21:39:10
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback