Tisdag 10 november!

Ja den 10 november är det idag. Vilket betyder att jag fick in alla papper i tid till Fk. 

Jag känner mej fortfarande sådär konstig i kroppen, en känsla jag inte kan sätta fingret på vad det är en en underbar känsla är det iallafall.

Inatt fick ja sova hela natten, eller ja vaknade 4 och gosade med skruttan som fick välling.

Fick ingen mer massage igår=/ men man får vara glad för de lilla man får;)

Satt och vart nostalgisk igår när ja fick se massa bilder. Hur kan min lilla thea ha blivit så stor på 2.5 år?? Har hon ens varit så liten?!?!

Man ser storleksskillnadne på thea och hennes kusin om man kollar på kort. För när thea var nyfödd, då var hennes kusin 3.5 nästan. Dom kläderna hon kunde ha då har thea redan vuxit ur. Märks att M är kort och jag thomas lång;)

Nej nu blir det sista fixningen innan dagis.

äntligen 2 siffrigt. 99 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback