Tisdag 17 November

Ja nu är det Tisdag.

Vart varken nå bilder eller fler upptaderingar igår för nu är det bara att inse=/ Förkylningen har kommit hit. Svinis är ja inte oroliga att  vi har då alvedonen biter för bra och vi är för pigga i stort för det. MEN är det den har vi lyckats få den milda av dom. Men bara tiden kan utvisa hur det blir.

Feber har vi alla 3, trötta i våra kroppar och fryser, jag har ont i halsen och huvudet. Men huvudet börjar släppa nu med alvedon i kroppen. vi avaktade med VC imorse om thea då hon verkar ha blivit sjuk på riktigt nu och det kanske är det som behövs att det bryter ut. Men vi får se. Tänker inte vänta många dagar!

har även mailat skolan nu för att se om jag får komma upp. Jag vill åka upp då man missar så otroligt mycket på att inte åka  dit. Sedan tror jag det blir svårt att fortsätta koncentrera oss fullt ut om man inte fått vara där uppe. för man behöver nog den nystarten. Men vi får se.. första gången sa  hon att det inte fanns nå giltiga anledningar att inte komma så jag är inställt på att åka upp.

Nu ska vi bara fortsätta ligga i sängen och mysa! Invänta posten och se om thomas papper kommer idag så vi kan fortsätta vidare med det=/ Eller om ja får kontakta FK igen och lösa det via dom så ja kan skriva ut nya papper.

Ska försöka orka få in bilderna sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback