Tisdagen den 24 November

Om ni undrar varför jag alltid börjar ett inlägg om dagen med datum så är det för att jag ska kunna hitta bland alla mina inlägg. Sedan är det för då hänger ja med på vilka dagar det är!

Finns det något mysigare än att vakna och bara mysa och kramas??. Lilla skrot var på superhumör när hon vaknade vid 6.20 utvilad idag!

Igår kväll somnade thea om direkt. Men när hon vaknade 2 inatt och både ja o thomas såg att hon höll på att bli pigg igen så gav vi upp. Vi pratade om det igår. Och då hon är trygg med flaskan och hon inte lider av den så fortsätter vi om det inte blir bättre. Och hon fick sin flaska och vips så sov hon gott igen! Så ja den får vara kvar lite till. Jag har iallafall försökt!

Idag ska ja tvätta=) Känns ganska roligt, så ja hoppas att allt i stugan fungerar som det ska!! Annars kommer jag bli galen, Hoppas även på att det är ledigt från när jag kommer hem från dagis. För då kan ja bli klar väldigt fort tror jag=)

Ska förklara klart orden i Samhällen idag. Hittade med hjälp av pappa en källa som ska vara jätte förlitlig. Så jag fick svar på det mesta igår. Men ska försöka skriva om dom lite och se till så jag verkligen förstår själv vad alla betyder.

Satt o räknade och tror jag satt med mina böcker i 12 timmar igår! Men det var så kul och jag fick massa gjort!! Får se hur många timmar det blir idag. Lika bra att fortsätta massor när det flyter på såhära! För det är trotts allt december snart och då ska d et bakas o pysslas o ha sig=)

Nej nu blir de långt, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback