Tvätten i maskinerna, thea på dagis

Ja nu är första tvätten i maskinerna, thea på dagis, frukosten i magen och religonsboken framtagen! Ingen kan missa vad jag tänker göra idag.

Jag insåg när jag stod i hissen ner idag att oj vad snäll jag blivit med thomas. Gått från att aldrig tvätta till att ha tvättat all tvätt sista tiden. Visst jag gillar det inte men det är så mycket enklare nu när jag kan börja redan 8 och vara klar till 12-13. Bättre än att han ska stressa hem från jobbet börja tvätta och vara klar mitt i natten. Så detta lär vi fortsätta med!

Gick super att lämna thea på dagis idag. Hon började tjata 6.30 om att få gå. 745 gick det inte att ha henne hemma längre så vi klädde på oss det sista och gick ner. Men väl där ville hon inte vara kvar men hon slutade gråta direkt! Tror det beror lite på vem som tar emot henne när jag kommer.

Till middag idag ska vi äta ädelost kyckling. MUMS. När jag varit ner till tvättstugan nästa gång så ska ja se till att ta fram kyckling. Funderar på att köra mycket och spara matlådor om det blir något över.

Min lunch idag blir resterna från igår;) Mums vad gott säger jag.

Nu vet jag att man inte ska knäppa kort på maten men jag gjorde det endå!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback