3 dagar kvar..

Ja insåg precis att det redan är söndag. vilket betyder att jag bara har 3 dagar kvar innan vi ska på UL + läkarbesök igen. Vart tar tiden vägen? Har inte bestämt mej om jag ska fasa eller längta. men känns som jag gör dom båda. Ena minuten är jag super orolig och mår skit, andra minuten tänkter ja inte lika mycket på det och det känns bra. Vill hitta balansen. Det hoppas jag att jag gör då!

Tänk om hon/han inte kan svara på alla frågor? Tänk om dom hittar något mer? Ja mina tankar spökar.

Tiden får gå fort till Onsdag. Men det lär den göra.

Längtar efter att få se Bus igen=)


Här är även en bild på städarthea=)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Kanske hon ska bli städerska som vuxen som farmor var förut.

2009-10-25 @ 20:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback