Datafri dag;)

Japp idag har jag och thomas datafri dag;) eller ja vi skulle ha data fri dag från att vi vaknade tills skruttan somnade. haha. Men nu satt vi här och sa att hon sover ju då borde vi få kolla  haha. Och sagt o gjort nu sitter vi vid varsin dator haha=)

Imorse bestämde jag och thea oss för att åka och träffa mormor=) Vilken hitt kan ja lova. Hon pratade pratade och pratade med mormor. Var lunch på donken då hon "jag" ville ha boken haha=) Vi gick runt o affärer och kollade och hittade en mössa till skrot=) Så nu har vi reserver om dom glöms på dagis och sånt.

Har idag köpt min första julmust! Ja dom säljs tidigare och tidigare varje år känns de som. SÅ gott är det ju också=)

Imorgon ska vi ha en mysdag här hemma, göra porterstek och baka=) Lär bli både bullar och muffins, sen är ja sugen på att baka mina goda drömmar. Men får se vad gubben tycker om det.

Jag har fått en konstig boningskänsla inte som dom flesta som ska städa och börja he upp grejer, jag vill laga mat och baka. Och mycket så ja har i frysen haha=) Undra om det är för ja är gravid haha är inte likt mig=)

Nej nu ska ja väcka upp skruttan så ska vi gå på affären och köpa nå god middag=)

Kommentarer
Postat av: Jossan&Teus

Jag både städar och bor i köket , bakar och lagar mat :o) Kanske är jag också gravid hahaha..bakade igår och skas göra en kaka ikväll.sen imorgon är de ju kanelbullens dag så då är de ju givet att de ska bli bullar också=)ja den där jäkla julmusten,du skulle aldrig tro mig om jag erkände hur mycket jag drack av de när ja väntade teus förra året..sanningen är skrämmande ;o) haha lycka till med er dataferia dag,just nu sitter jag och tomas också vid varsin dator :P men de är dags att bege sig ut på en prommis nu istället :o)

2009-10-03 @ 16:01:38
URL: http://mammatillteus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback