Fullt upp idag

Japp i förmiddags åkte jag till stan och träffade Emelie och hade en trevlig och god lunch=) Hittade ÄNTLIGEN en musse mössa till thea.

Sedan åkte ja hem och gick ner o hämtade henne på dagis. Hade jätte trevligt innan vi kom därifrån så vi var nog kvar i nästan 20 minuter haha=) När vi kom hem så slumrade hon till och jag följde efter hennes tankar och somnade jag också. När gubben kom hem sov vi fortfarande.

Vi skulle inte ut på birsta idag men thomas hade läst om massa erbjudanden på coop så vi for ut. Och ja massa erbjudande var bara förnamnet. Självscannade och enligt den skulle de kosta 603 kr har ja för mej.. när jag drar korten i kassan så står det 376 kr=) Massa roliga rabatter=) Och i priset där är det 30 liter välling och blöjor också haha=)

For sedan på max och lyxade till det då Klockan sprang iväg och skruttan var så duktig när vi handlade idag. när vi kom hem packade vi upp maten och gick sedan upp till grannen. Hade köpt mjölk till dom då vi inte skulle hinna dricka upp 10 liter själv på 7 dagar haha=) Och var billigare att köpa 10 liter än 3 liter haha=) så 5 liter god mjölk står nu i kylen=)

Nu på kvällen har jag gjort något jag inte får göra. Jag tog och skrev klart svenska uppgiften som hette "den dagen glömmer jag aldrig" har försökt mej på att skriva den flera dagar men får aldrig till den. NU ikväll kom det över mej alla minnen och allt så skrev klart den och postade den. Ibland får man göra saker på sin lediga tid.

Har lov från skolan nästa vecka i vissa ämnen men kommer köra på hårdare i dom andra då. Måste få klart naturreservatet också. Ska vara klart nästa helg nämligen. Men det är lätt gjort nu när ja hittat informationen. Får se om ja tar mej ut o kolla också till veckan.

Nej nu ska ja fixa iordning mej inför sängen. Är den jobbig dag framför mej imorgon så lika bra att ladda

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

Tack för det underbara erbjuandet för mjölken! =) Här går det verkligen åt, så detta får vi göra flera ggr när det är "rea" =)

2009-10-23 @ 23:51:18
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback