Fy fan vilken dag=/

Jag har börjat somna utan att jag är medveten om det längre. Blir less och rädd på samma gång=/ Jag kan göra något och helt plötsligt sover jag=/ Som nu låg jag i sängen och hade datorn iknät och pluggade. 2 timmar senare kollar jag på klockan och inser att jag sovit=/ FAN. Känns inte kul. Tänk om det händer när jag är själv med thea. Och det är inte första gången det händer. Jag har varit såhär till och från hela livet vad jag kan minnas. Men nu var det länge sedan. men förra veckan började det igen=/ Fan måste hitta en lösning.

Var jätte trevligt att fika med Tina idag=)  Pratade massor.

Thea är super trött då hon inte verkar ha sovit på dagis riktigt idag. Så måste sätta mej och pyssla med henne så ja håller henne vaken!

Skriver sen

Kommentarer
Postat av: -c-

Har du tagit kontakt med någon ang detta? Har sett människor med de där problemen på TV. Verkar hemskt jobbigt då det kan inträffa när som helst och var som helst. Skrämmande då man har barn =)

2009-10-07 @ 21:13:03
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback