Gangstar party i skogen

Haha ja var ju på klädparty idag mitt uppe i skogen kändes det som=) Söta C var så snäll och plockade upp mej i stan och sedan skjutsade hon hem mig ända till dörren.! Skulle hålla hårt i plånboken men vart endå en overall till bus. SÅ nu har den för många haha men alla har olika funktioner. Thomas  vart inte sur som jag trodde heller.

Thomas måste försöka rädda mitt tangentbord på datorn=/ han kan inte ha haft super koll idag då thea mosar massa maränger och det har kommit ner i tangentbordet=( M och mellanslag är jätte tröga och ibland åker dom inte ens ner.

Nej nu skriker magen efter mat ska fixa en macka! imorgon kommer vardagen med mer upptaderingar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback