Hur fan ska min kropp må om 10 veckor?!?!

Ja nu kommer ja klaga... så ni som inte vill läsa sluta läs nu!;)

Hur fan ska min kropp klara 17 veckor till? jag gruvar mej för nästa vecka 2 veckor 10 veckor?!?!?

Idag gick jag och thea ut genom dörren kl 10.10. Hon åkte vagnen och jag drog den. Då tog vi promenaden ner till simones hållplats då det är enklast för att komma på med barnvagnen. Tar max 10 minuter att gå  ner i min tankt inga uppförsbackar eller något. Vi sitter där och väntar på bussen och bussen kommer. Simone den ängeln är snäll och tar thea så jag får ta in vagnen på bussen. Är en hög idiot igen. Kommer på och vi sätter oss. Sen bär ja av vagnen utan thea i när vi kommer till stan. då har ja inte ens bärt henne något än.

Går från navet till mamma på flitiga, då börjar det komma. klockan är då 11. Vi gick på donken sen och satt oss med linda till 12. då går vi i stan i 25 minuter sen har ja så ont så ja kan knappt gå. Bestämmer mej att gå till bussen då hon ska iväg endå. Får hjälp av ängeln simone där med. och när ja kliver av. Är hemma här runt 1250 kanske

Så på knappt 3 timmar går min kropp från att vara bra till att inte ens kunna gå knappt!! Kommer inte klara av att göra ett skit i eftermidda=/ Hoppas thea sover länge eller iallafall är så snäll så hon vill ligga ner i sängen med mej.
Kommer INTE åka på birsta ikväll det får thomas göra själv, då jag har så ont så tårarna inte är långt borta.

Hur FAN ska jag klara denna  graviditet?!?!? Vill ju vara en "aktiv" mamma till thea!

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

man får klaga gumman! Det är inte roligt att ha ont! fy sjutton alltså!

2009-10-15 @ 14:17:17
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback