Hur vet man?

Ja en tanke som snurrat mycket i mitt huvud idag är hur vet man om det försämras i magen fort? För jag ska ju iväg nu om 4 veckor igen och då får ja veta hur det ser ut då. Men tänk om det täpper igen på 1 vecka? Hur får ja då veta det?=( Självklart skulle ja ringa om ja kände någon ändring men hur vet man?

Önskar jag kunde få slippa detta. Slippa dessa tankar, bara njuta och vara glad. Njuta och känna lyckan hela tiden.! Inte känna oron och ångesten. Slippa fundera. Slippa tänka.

Jag vill kunna gå i affärer och kolla på barngrejer, köpa grejer och känna glädjen. Det jag köper nu gömmer jag. Stoppas in i garderoben och där får de ligga. Det enda jag ser dagligen är bilstolen. Men klarar inte det så ska ta undan den också nu ikväll.

Jag vill känna lusten, vill känna glädjen. Vagnen jag haft jätte ångest för att få hem har jag nu ännu mer ångest för. Vill inte. Vill inte ha hem den än. Nej är för tidigt. vill ha den när bus är ute. Men då får vi ju inte priset så bara gilla läget. Funderar på att om thomas ska få hämta den den sista november. Och då stoppa undan den så ja inte behöver se den förens jag vill.

Ja jag hoppas att det ska gå bra. Det gör ju det för många. Jag tänker aboslut inte stå här utan några saker i februari då bus kommer ut. MEN jag vill inte ha hem sakerna nu. I januari kommer vi nog åka och köpa alla andra saker som ska köpas. Men kommer nog inte he upp dom direkt. Ingen bråska. Kan göra det när bus finns ute hos oss.

Min tanke jag haft idag är önskar jag kunde byta med någon som får 1 bra UL och sedan kan njuta fullt ut och planera allt. MEN då är det ju inte bus och nej jag ska vara glad för honom.

Hoppas han håller sej inne tills fotbollssesongen börjar så han får sin fotboll;) *lite hopp i de mörka*


Ja vissa av mina tankar är säkert inte kloka och överdrivna men det är mina tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback