HURRA!!!

Ja äntligen säger jag. Insåg att vi hade fått avin från telia igår men öppnade den idag och gick o hämtade posten. Boxern hade kommit. Koplade in den som man ska och endå funkar det inte!! Vart galen och thomas också. Jag skulle egentligen bara kopla fram thomas i växeln på telia men vart att jag tog över och pratade också.

Fick först prata med en trevlig kille som inte var så insatt men försökte lösa detta, Insåg att han inte kunde så bad mej vänta. Han kom tillbaka och sa att han skulle kopla mej vidare. *suck tänkte jag inte igen nu får ja börja om*

En jätte trevlig tjej svarade och ja förklarade hur det är och har varit, att vi fick igång den i 1 månad för att sedan försvinna. Hon började berätta att det blir att skicka ut en hemtekniker med väska hit till oss. Men innan ville hon jag skulle kolla vad den som vi koplat allt till heter som sitter i hallen.

Hallen vart mitt svar? Den är ju dragen till vardagsrummet *vilket dom på telia sa åt oss att köra via den som är dragen första gången vi ringde i maj.* Hon blir då förvånad och säger att det känns som om något inte stämmer. Då hon inte har hört att man drar den via listen in i vardagsrummet för allt ska ske från hallen. Och allt det påhittet dom gjort med kabeln in i vardagsrummet var väldigt konstigt. Och hon förstod absolut inte att vi blivit ombedda att dra det så från första början. Hon sa då att jag skulle kopla tillbaka allt och förklarade hur och allt.

När gubben kom upp från tvättstugan så testade vi. Och gissa vad? Nu funkar det helt!!! Vi har även fått till internetuppkoplingen snabbare! Är så glad! Äntligen en trevlig människa som vill lösa problemet utan att skicka det vidare=)

Så nu ska ja hyra en film som jag ska somna ifrån ikväll bara för jag kan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback