HURRA!!

Japp ja lyckades haha. Vet inte om någon kommer se vad jag egentligen har gjort men ja det är inte massa skit någonstans där inne nu och kommer aldrig bli heller haha=) nu är de bara nytt tv bord och soffa så är ja nöjd=) Eller ja ena datorn ska ju också bort så vi får plats med theas pysselhörna ja tänker göra=) tror hon skulle bli glad för en sån=)

Får se om ja tar bilder på vårat vardagsrum i eftermiddag. Är inte så förtjust i att ta bilder och lägga ut har ja märkt haha=)

Gav mej på hallen också och där ser jag också en super stor skillnad! Hjälp kan de vara så bra? Har nu äntligen bestämt mej vad som ska hänga ovanför skänken! Så snart ska den tavlan bort!

Men måste bestämma mej för färgen i hallen, hade tänkt att ha vitt men de blir nog för mycket vitt. Sen är skänken träfärgad så ska nog gå över med allt till trä istället=) Men de visar sej=)

Jag tycker om när ja får dessa ryck=) blir så glad av allt då! Känns som det händer något. Funderar på att hänga upp en sista sak i hallen och testa hur det blir men vi får se=) Kan bli för mycket.

Jag är lycklig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback