Imorgon är en annan dag=)

Japp imorgon är det fredag. Och jag tänker nu lägga mej och sova min skönhetssömn. Har gått in för 100% att morgondagen ska bli en annan dag. En dag som jag ska NJUTA av. Thea ska vara hemma då hon fortfarande står och pendlar på gränsen så jag och hon ska mysa! Ska göra allt sånt som vi kan göra=)

Tänkte gå ut och leka lite. Om hon vill klarar hon det mesta själv=) Ska även ta och ta fram lite mer ritgrejer, märkt sista 2 dagarna att hon blir mer och mer intresserad av att rita. Mest gubbar hundar och katter haha=) Sen blir det även lite bakning tänkte ja=)  Börjar bli tomt=)

Så imorgon är en annan dag och den ska bli underbar!! Inget kan förstöra den!

Tack älskling för att du står ut med mej sånahär dagar!


Godnatt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback