Inte ens en timme

Nej jag klarade mig inte ens en timme innan ryggen höll på att gå av. Ligger du i sängen och pluggar. ska göra allt som går i min makt för att jag inte ska somna idag. hela dagen blir så förstörd av det!

Gjort massor idag, skickat in min svenska uppgift, börjat på berättelsen, skrivit klart naturen, och nu ska ja göra 4 uppgifter i engelska.

sen har ja fått massa samtal ringda, så väntar på att 2 st ska ringa upp. Eller ja det blir 3 som ska ringa upp. Men vi får se. Det viktigaste är att K ringer upp så ja vet om jag ska vända mej till vc eller till henne för att kolla hur det står till i min kropp egentligen.

Nej nu ska ja återgå till min engelska, och renskriva min matte på datorn så jag kan maila det till henne om de går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback