Lotten föll på sedan

Ja så vart det. thea vart gnällig så vi satt och och bara myste innan farmor kom=) Roligt att se dom igen. =)

Så nu ska skruttan sova lite lunch och sen blir det dammsuga och skura=) Hurra för att få rena golv igen!

Måste ta mig på affären också=/ och börja med potatisgratängen, den lär ju ta tid att göra så lika bra att få in den tidigt i ugnen. Ska ju försöka vara så klar så när thomas kommer hem är det bara till att steka köttet=) Känns bäst så=)

Nu är de släppt till svärmor ska väl bara berätta för dom viktaste närmaste innan jag släpper det helt. Men snart så=) Snart har ja nått mitt mål.

En jag pratar med på msn fick mig att förstå ennu mer idag haha=) Så kul när man äntligen fattar!

nej nu ska ja se om hon vill somna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback