Måndag 5 oktober!

Ja det är redan den 4 oktober. Vart springer tiden iväg?!? Om 2 månader så får man ju börja julpynta=) Och ja då kommer allt vara uppe=) Måste se om jag har så jag klarar mej med allt. Måste även hitta en plats för julgranen haha=) Nej jag längtar inte;) det är 79 dagar kvar till Julafton=) Men det är ju hela december jag vill åt=)

Nu ligger lillskruttan och tittar på Musse, det får hon göra varje morgon och hon frågar efter det. Det har blivit vårat morgonmys. att ligga och kramar och se Musse. Men idag var hon inte kramig. Hon är ju stora tjejen=)

Idag vaknade vi alla samtidigt här hemma=) Thomas gick och gjorde iordning sig och allt och när han åkt klev jag och thea upp=) kissade på toan och borsta tänderna=) Sen har vi bara påklädnaden kvar haha=)

Undra när första snön kommer? Jag längtar så grymt mycket. Känns som det är en evighet kvar. Jag är så förberedd man kan bli. Är bara vinterskorna som saknas och dom kommer tydligen i slutet på oktober.

Nej nu ska ja och skruttan ta och klä på oss och mysa mera innan vi ska vara på dagis kl 8=)

Kommentarer
Postat av: Linn

Det är den femte idag gumman :)

2009-10-05 @ 09:13:37
URL: http://www.linnsann.com
Postat av: Mia

OM ca en vecka får jag mina skor till LEo.

BEställde på samma ställe som ifjol. 525kr. Inte så farligt tycker jag.

Det värsta är att jag fick beställa 28. ;-) trodde ju på max 27. hihi...

2009-10-05 @ 17:45:23
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback