Matten helt klar för oktober!

Ja jag satt upp delmål på matten för att vara klar i januari. Nu har jag gjort det sista på oktobers grejer, har gjort testen lagt dom i ett kuvär så nu ska dom bara postas upp till skolan! hurra. Tror jag kommer börja på novembers matte redan nu. Men ska se till att averka lite andra ämnen där imellan också. Fast matten är ett så enkelt ämne att sitta med när man ser tv och sånt. så lär bli mer matte på kvällen.

Nu tänkte ja faktiskt hoppa in i en skön dusch, inte alltid jag får duscha helt själv. oftast duschar jag och Skruttan tillsammans. för är så enkelt haha=)

Ikväll blir det kassler med vitlöksmör och ris, pratade med thomas och han ville ha det så=) Tänkte ja kan ju ha förberett allt så det bara är att börja steka när han åker från stan. Då blir de inte så sen middag.

Han måste nämligen in på banken efter praktiken och fixa lite med kontona.

Undra vad ja o skruttan ska hitta på när hon kommer hem. Får fråga henne. funderar på att ta fram målarfärgen så hon får måla lite. Hon tycker verkligen om att måla. Men får se om jag har nå penslar. Det ska kollas upp=)

Tänkte åka in på stan men insåg att jag inte har någon vagn hemma. Måste ta ut den ur bilen idag så jag kan åka iväg själv. Hon orkar säkert gå men ifall att vill ja ha den med nu då ja inte kan lyfta henne alls=/ Känns jobbigt.

nej nu blir de till att duscha så jag hinner med allt ja ska göra nu innan skruttan kommer hem=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback