Morgon! Och det är redan fredag?!?

Vart tar veckorna vägen just nu? Eller ja jag tycker mina graviditetsveckor går segt, men tycker veckorna i sig går fort!

Då det blivit massa strul med thomas praktik då han är oförsäkrad så blir det ingen praktik för honom idag. Istället fick han ett möte med sin handledare och sen ska han på ett möte på AF i vilket fall haha=) Så hela dagen kommer gå åt.

Verkar som Akv som ja kallar det äntligen börjar ordna till sig! Alla papper börjar iallafall komma tillrätta=) Sista ska vi posta in nu kl 12.

Mellan thomas möten idag och mina studier ska vi trycka in lite Barnvagnskoll. Hittade en på rean igår som vi ska in och kolla på tillsammans=) Får se om han fastnar lika mycket som mej. Isåfall bokar vi den idag och hämtar och betalar resten i November=) Hurra=) Men jag ska våga.... Allt blir verkligt då. kan inte neka det längre då, inte om jag lagt ut nästan 4000 på en vagn... Men vill ja så kan ja=)=)=)

Nej nu ska ja klä på mej och äta frukost=) Måste hinna med mig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback