Myslördag

Ja nu är snart denna myslördag över.

Grannarna kom ner o höll oss sällskap 1 timme=) roligt. Thea och seb höll på i 180 och ja märks att dom gillar att vara med varandra trotts ålderskillnaden. Dom var så söt när dom skulle gå in på theas rum och hon skulle hålla seb i handen och gå sakta. Han ramlade hela tiden då det var ostadigt men varenda gång reste han sig upp=) Så sött. tillslut fick dom hjälp

Imorgon är det en fullspäckad dag då planerna sket sig som vi hade då han är sjuk=/ Men hoppas han blir frisk snart!

Ska se till så hela vardagsrummet verkligen blir klart och det är mycket som ska göras kan ja lova! Sedan ska jag bege mej ut och försöka fixa hatthyllan. Hatar när det är stökigt på dom så måste hitta något sätt att fixa det. Så om någon har någon ide får ni gärna hojta!

Köket är sågott som klart. ska upp med mitt efterlängtade skåp. Tänkter ha det blått på väggen sålänge tills ja får tiden att måla. Men det går ju då vi inte har nå riktigt färg någonstans i köket.

Theas rum har jag också fått en ide på så vi får se om den idén funkar.

Fått thomas att vilja flytta sin dator till sovrummet också. så det ska ja också göra imorgon! Tror det kommer bli riktigt bra med alla ändringar och det som ja ska göra. Äntligen kanske det kan bli klart på riktigt??

Men nu ska ja o mina tankar gå och paketera lite. Sedan blir det sängen.

Längtar tills imorgon hoppas jag har en bra rygg bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback