Oj

Ja insåg precis att mina läsare ökat riktigt mycket sista veckan. Roligt. Men det är tomt på komentarer haha=) så vilka är ni?;)

nu ikväll hade jag och thea en myskväll efter snabbstädningen. Vi satt i soffan med alla filtar och bara myste och såg på bomba=) Kvalitetstid=)

Har insett det att sen hon började gå mer på dagis tar jag vara på tiden hemma med henne på ett helt annat sätt. Hittar på saker och myser hela tiden nästan. Förut var det inte på samma sätt. Då gjorde det inget om hon kollade på musse för då kunde ja plugga. Nu vill jag inte hon ska se musse för då kan vi inte göra något haha=) Konstig kan blir.

Nu sitter jag i soffan och väntar på att hollywood fruar ska börja. Alltid lika roligt att se.

Får se om svärmor hör av sej ikväll/imorgon. hon  undrade om vi var hemma imorgon så vi får väl se om hon planerat att komma och hälsa på. För då ska ja fixa så skruttan är hemma=)

Nej nu blir det att fixa sista tvätten och sedan se tv

>*nu stressar thomas mej hejdå*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback