pluggande och trevlig lunch

Ja idag for jag ner och satt mej på kulturmagasinet och pluggade. Fick massa gjort. måste nog åka ner dit oftare. Satt bara där 1 timme typ. Sen vart det lunch med Emelie och Simone. trevligt att prata tyvärr fick ja brottom hem då skruttan skulle hem från dagis. Simone följde med hem och var här till 21.30 typ. Trevligt

Har börjat fundera på om skruttan har för långa dagisdagar. Funderar på om jag kan hinna allt jag ska göra i skolan och korta ner hennes dagar? Ska prata med fröknarna imorgon *om det är någon av hennes ordinarie där* Och se hur dom tycker hon är och reagerar. Vill ju inte att hon är där om hon inte klarar det själv. Insåg idag att hon nästan går heltid nämligen. Men som sagt hon verkar ju inte tycka det är jobbigt själv och trivs som fisken i vattnet med sina 3 kompisar där haha=)

Nej nu ska ja faktiskt göra en riktigt tidig kväll. Är så glad över mitt fina badrumskåp som simone organiserade till mej. Får se hur lång tid det tar innan jag hittar där haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback