Potatisbullar

Ja idag vart det potatisbullar till middag. Lyxmat va? Åt porterstek till lunchen men det var inte lika gott uppvärmt tyvärr. Men vi är mätta i magen och thea åt dubbelt så mycket som hon brukade=)

Jag somnade förut då min kropp inte mår helt 100 idag. får mina fina svimatacker=/ så la mej i sängen 11 för jag kände detta går inte vaknade 14!! Vart tog den dagen vägen? Hämtade skurttan på dagis och när vi kom hem stod hägge utanför dörren. Han kom in ett tag.

Nu ska jag fixa klart vardagsrummet och hallen. Suck. Ska försöka få gubben att diska efter maten nu. är inte mycket men endå. Har redan diskat ett lass idag hahaha=)

Ikväll blir det bara lugnt för oss=) thea ska sova om 1 timme och jag ska  väl vika sista tvätten. Funderar fortfarande starkt på städhjälp 1 ggr per vecka så man får det riktigt gjort då och kan hålla efter hela tiden själv. fast kommer ja bara iordning nu på riktigt så lär det inte vara svårt att hålla det snyggt sen heller haha=) Måste bara få till det topp från start haha=) Hur de nu ska gå;)

Nej nu måste ja fortsätta om jag ska vara klar tills thea ska sova=)

Kommentarer
Postat av: Mia

ca18,3cm är de i strl.28.

Så de får nog samma storlek. :-D

2009-10-05 @ 18:16:02
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback