Redan Fredag!

Ja nu är det redan fredag. Vart tar alla dagar vägen? Ja det är den största frågan jag har just nu.

Igår skulle ja somna tidigt. jo visst la mej i sängen färdig 22.30 typ men somnade 00.30. Något har förstört för mej just nu. Imorse vaknade jag av lillskruttan=)

Hon är söt hon är rädd för flugor och vi har en stor fluga i vardagsrummet och den såg hon, så nu har vi haft med oss flugan ut. Första morgonen sen i måndags det går helt felfritt att gå ner på dagis! Kändes som en dag jag behöver.

Har sålt min Angelsounds nu. Kollade runt och insåg vad priset låg på den så testade lägga ut den. La ut den 20 igårkväll. imorse kl 7 hade jag pengar på kontot för den och nu ligger den inpackad o klar, ska bara tas upp till posten och posta den! Såna affärer gillar jag.

Idag blir det stan med emelie och äta lunch, behöver komma ut från detta hus just nu.. Vill inte vara ensam hemma. Så nu ska ja tokplugga innan ja träffar henne så jag inte har dåligt samvete över det.

Ska hämta skrot 14 idag som på fredagar. Undra vad man ska göra då. Skulle ju vara kul att baka då vi får främmande imorgon. Frågan är bara vad vi ska baka=)

Nej nu ska ja återgå till mina studier=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback