Seg dag med noll ork

Ja idag är det verkligen en seg dag med påtok för lite ork överallt! Här hemma har vi inte gjort ett skit.

Bestämde oss imorse för att åka på ica i kvissle och handla det sista och se om d om hade lysrör. Är less på discot i badrummet. Väl i bilen kom ja på att vi ringer och ser om Linda är hemma. Det var hon=) så vi for dit en snabbis på fika=) Eller ja det är en snabbis för att vara oss men var nästan 2 timmar haha=)

Sedan for vi in till stan då dom inte hade lysrör på ica så vart classe. Gick fort och jag fick äntligen mitt skrivarpapper också=) Måste kunna skriva ut lite nu med skolan då jag är så rädd för data krasch eller något haha så allt ja gör ska skrivas ut o  sätta i pärmar.

Måste ta och ringa ett samtal ikväll. Altenativt skriva ett mail.... Hur fan ska ja våga efter de som hände sist?!?! Borde egentligen vänta tills på onsda då ja vet mer. Men ja känns som det är dags nu iallafall att skriva det.

Läs inte längre L:

Ja igår när ja var på lidl så hade dom börjat med julgodiset! JAg var så nära att handla på mej lite tomtar och sånt! Satt även på jotex nu idag och funderade på om de fanns nå julgardiner som kan passa in. vi har fler fönster nu än vi brukar haha=) Så ett par till behöver vi.

Ska även försöka ta kort till julkortet på skruttan! Men det brukar inte vara enkelt haha men ja ger mej inte det ska gå=)

Nej nu ska vi iväg o fixa klart det sista i skrubben då den för tillfället är tom och vissa saker ska tillbaka dit in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback