Snart 22

Ja imorgon går ja in i v 22. vilket betyder att det är dags för magbild igen. tänkte kliva upp när thomas kliver upp så han får ta den åt mej. Känns bäst så.

Nu ikväll har jag bara pluggar och sett på tv. bonde söker fru började så nu är ennu en kväll räddad. Haha nu är det inte många kvällar som det inte finns nå tv program kl 20 på!

Idag fick ja brev om vaccination mot svininfluensan. Att dom tycker jag ska vaccinera mej och jag är i en riskgrupp. Läste inte så noga och får se om jag tar upp brevet och läser det igen eller låter bli. Kommer till 99% inte vaccinera mej.

Nu ska ja testa ringa och se om mamma och pappa är hemma. Har helt glömt att pratat med dom igen som vanligt suck! tur thomas har en rik telefon;) haha

En alvedon skulle sitta fint

Kommentarer
Postat av: -c-

Nämenvisst. Tänk om du sitter på en buss eller parkbänk ensam med thea någon gång.. Vad som helst kan hända. Jobbigt =/

2009-10-07 @ 21:40:20
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback