snart är dagen över

Ja snart är denna dag över. Märker hur lite tid jag har att blogga just nu då hon är sjuk och jag inte mår nå bra helt.

Kan nog iallafall säga att jag gjorde världens godaste lassange idag! Aldrig ätit en sån god! Mums att jag lyckas ibland=). Det är våran nya bjudmat enligt mej då det blir massa mat enkelt hyffsat billigt och bra!

Vi åt oss mera än mätta här hemma och fick till 6 matlådor också! Hurra nu har ja lunch några dagar=)

Vi hade dukat fint och allt så när thomas kom hem var det bara att ta ut den så var det färdigt för att äta=) Ibland kan ja vara en hemmafru;) någon gång ibland haha.

Vaktmästaren var här o bytte låset idag. Hurra. Nu känns det bättre då vi har alla nycklar igen. Så nu finns det en extra nyckel.

Nu ska ja ta min onda kropp och ta rätt på disken så det är gjort=) Sedan blir de lite småpyssel innan sängen. Är trött då ja inte sovit midda idag då thea börjat vägra göra det!

Skriver nog sedan. 2 långa dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback