Söndag=)

Ja lite beroende på hur man räknar så är det precis 4 månader nu innan Bus BF är. Är den 17 enligt fl alltså igår medn den 18 enligt bm=) Har jag för mej haha=) men är på samma veckor endå för dom har samma veckoräkning=)

Idag bär det av upp till skogen. Känns som jag ska jätte långt in i ingenstans hahaha=) Men förhoppningsvis blir det trevligt. jag och gubben pratade imorse, Blir lite först in sist ut idag haha=)

Idag hade vi en riktigt mysmorgon=) Låg och bara myste och myste tills jag somnade om=/ Fick ont igen. men nu börjar det bli bättre.

När jag kommer hem idag blir det till att laga chili con carne. Thomas skulle se till så theaskruttan fick i sig lite mat innan då jag inte vet när jag är hemma helt.

Varning L läs inte mer;)

om 2 månader är det den 18 december. 6 dagar innan julafton! Gud vad jag längtar. Vill så gärna få upp alla julgrejer, fixa kyrkan i hallen ställa ut tomtar och fixa granen=) Får se omm  vi blir lika tidig med granen iår=) Ifjol tror jag den stod uppe i mitten av december=) Thea rörde inte paketen under så det var så mysigt. MEN har inte samma förhoppningar att hon ska låta bli dom iår så vi får se.

Igår började jag på Theas ÖNSKELISTA! Det kändes fel fel. Ingen snö ute ju. Haha men är flera som frågat efter den nu få Toys´r us öppnar på Torsdag. Så måste väll skriva klart den.

Nej nu ska ja borsta gaddarna och ta mig till bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback