Tankar och gå o sova

Tror inte jag återhämtat mej helt sedan vintertiden ställdes om=/ är jätte konstig i kroppen.

Tror vi kommer ändra matvalet inför imorgon för 3dje gången haha. Först skulle vi göra lax och potatis, sen insåg vi att vi skulle bli många om då blir lax dyrt. Så då tänkte ja göra lasange. inte stor prisskillnad men den finns. Nu ikväll insåg jag att ja inte varit och handlat än. vilket betyder att jag inte har något hemma nästan, MEN vi har 4 fläskfiler i frysen så det blir nog fläskfilegryta. behöver enbart handla grädde till det och då kommer inte min rygg gå av och ja slipper åka iväg och handla. För det är väldigt dyrt att handla 1.5 kilo köttfärs på tempo:)

Men det är ett tag tills ja måste ha bestämt mej. Bestämmer jag mej för fläskfilen lär ja skicka med svärmor en låda lasange så hon kan äta. haha För har ju lovat henne att hon ska få smaka på den;)

Nej nu ska ja se om jag kan sova. Har en jätte livlig bus i magen. men såfort thomas vill känna så slutar han och när han tar bort handen börjar han igen!

Fortsätter detta som de varit i 2 dagar kan de hända att förändringar sker.....

Kommentarer
Postat av: svärmor

Kul för gumman att få gå på fest.

Skelett duger det oxå.

Kläderna är så dyra och kanske bara för 1 gång.



Fläskfilegryta är oxå gott

Och har du ingredienserna hemma tar vi det.



Och du....

Jag tackar gärna ja till en låda lasagne :-)

Åtminstonde en matlåda.. det räcker...

2009-10-30 @ 06:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback