Thea på dagis, jag har gjort massor!

Ja nu är skrot på dagis. Hon har kortdag idag så ska hämta henne till 14. Vill inte hämta henne innan just för hon sover. Annars hade ja tänkt ha till 12 på fredagar. Gick sådär att lämna henne idag så vi gjorde pinan kort. hon tog thea och ja gick. Sa förstås hejdå. Sen när ja gick förbi utanför så såg jag thea som satt och lekte så det gick över riktigt fort!

Måste försöka få tag på någon av hennes avdelningsfröknar. Eller vad det heter. För måste kolla hur det går för henne. Knappt träffat hennes riktiga något alls denna vecka. Och känns viktigt att höra. Så jag vet om tiderna är rätt.

Idag blir de massa pluggande=) Har fastnat och det är SÅ roligt. det första ja gjorde när ja kom hem var att slänga mej i sängen med datorn i knät och boken brevid. Skrev klart det jag inte hade gjort och la ut allt jag kunde i mappen. Tyvärr får ja inte igång ena skivan så måste försöka få till det. Har funderingar på om det kan ha att göra med att jag har vista på datorn. Att skivan inte går till det. Men vi får se hur ja lyckas lösa det.

Tänkte faktiskt att såfort jag gjort klart mitt matte kapitell ska jag ta en paus, värma pannkaka och sedan diska upp allt. Det får bli mitt lunch brejk.

Är så kul att se thomas nu när han börjat på praktiken. Han är gladare och mer roligt, Han har fått ny energi igen. Hurra säger ja. Äntligen vänder prec allt för oss. Känns så skönt.

Nej nu ska ja återgå till min matte fram tills jag får svar om skivan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback