Tisdag redan!

Ja redan tisdag! Förstår inte vart tiden tar vägen?!?! Dagarna springer fortare än jag kan hinner med.

Thea är nu på dagis dom ska ha fotografering idag. Och den lilla bestämda madamen tyckte inte att dom kläderna mamma tagit fram duger. Så ja det var  bara att hon fick följa med och välja, efter lite hit o dit så vart det bra iallafall. Vart inte randiga mjukisbyxor som hon ville iallafall;) haha. tofsarna vart också roliga haha. Thea skulle ha tofsar, 2 st och hennes mamma kan INTE göra tofsar hahaha. Men bara bita sig i tungan och göra dom. haha

Idag ska ja göra klart svenska uppgifterna. Roligt=) för en gångs skulle tycker jag skolan är ROLIG! och det är inte ofta jag tycker det. Men tror det är för vi får respons på allt vi gör i vissa ämnen. sån respons jag aldrig fått förut!

Nu har ja suttit och ringt runt till massa folk. Hatar telefonköer men det går. häldre det än att man inte kommer fram.
Blir lika chockad varenda gång en speciell BM svarar då vi känner honom. Är glad att han tog och bytte bort min förlossning haha=) Han fick den men bytte med kajsa! Tänk vad hemskt när han känner mig. Tänk nästa gång om han jobbar då då finns kanske ingen att byta med haha=)

Nej nu ska ja ta o läsa lite bloggar sedan sjunka in i svenskans värld med stevie i öronen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback